1. Αποστολή και παράδοση προϊόντων

Σε περίπτωση που η αγορά έχει πραγματοποιηθεί μέσω πιστωτικής κάρτας για την διασφάλιση του πελάτη, το προϊόν παραδίδεται μόνο αυτοπροσώπως με την επίδειξη του πρωτοτύπου της ταυτότητας ή του διαβατηρίου του, καθώς και της πιστωτικής του κάρτας.
Απαγορεύεται η παραλαβή δέματος από τρίτα πρόσωπα, εκτός και αν έχουν εξουσιοδοτηθεί από τον πελάτη, εγγράφως. Και σε αυτήν την περίπτωση απαιτείται η επίδειξη των προαναφερθέντων εγγράφων για την παράδοση της παραγγελίας.

 

2. Χρόνος παράδοσης

Η παράδοση της παραγγελίας πραγματοποιείται το αργότερο σε 3 εργάσιμες ημέρες για παραδόσεις εντός Ελλάδος, οι οποίες υπολογίζονται από την επομένη της πραγματοποίησης της παραγγελίας. Σε περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας των προϊόντων, ο πελάτης ενημερώνεται εντός 24 ωρών αν η παραγγελία πραγματοποιηθεί εργάσιμη, διαφορετικά την αμέσως επόμενη από την αργία.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπως κακοκαιρία, φυσικές καταστροφές κ.α. ο χρόνος παράδοσης δύναται να παραταθεί, πάντα με την άμεση ενημέρωση του πελάτη.

Η εταιρεία Sede δεν φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις παραγγελιών, οι οποίες συμβαίνουν για λόγους όπως απεργίες, εσωτερικά προβλήματα του ταχυμεταφορέα, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, αλλαγές στην ισοτιμία νομισμάτων, προβλήματα του τραπεζικού συστήματος, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις.

Για την παρακολούθηση της παραγγελίας τοποθετείται ο αντίστοιχος κωδικός στο μενού εντοπισμός δέματος

 

3. Ακύρωση παραγγελίας

Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί εντός 24 ωρών από την ώρα πραγματοποίησης της. Για την ακύρωση της, ο πελάτης υποχρεούται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία στο 2310752809, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην διεύθυνση orders@sede.gr